Hemsidan har fått nytt utseende

Under veckan har hemsidan fått ett litet nytt utseende och för den stackars förvirrade besökaren kan vi förklara att följande har hänt:

1. På startsidan finner besökaren numera en lista över alla aktiviteter som är pågående eller utförda. Här finns även information, bilder, inlägg och filmer från Naturskyddsföreningen som kommer uppdateras titt som tätt.
  2. Under ”Program 2015” finns numera alla kommande aktiviteter. Ta gärna en titt och glöm inte att anmäla er så vi vet att ni kommer. Vill ni mot all förmodan dyka upp oanmälda går det såklart också bra.
  3. Längst till höger på hemsidan hittar besökaren även en interaktiv kalender som listar Naturskyddsföreningen Riks alla aktiviteter. Klickar man på någon av aktiviteterna där kommer besökaren att transporteras till den aktuella sidan för att läsa mer och eventuellt anmäla sig. Notera dock att det gäller Riks och inte Naturskyddsföreningen i Partille.

Bred trollslända100

Vi avslutar inlägget med en vacker bild på en trollslända.

Lämna gärna en kommentar eller två. Blev sidan bättre eller sämre? Vad hade kunnat förbättra sidan ytterligare?